måndag 2 februari 2009

Vår myskväll.

Sitter just nu och väntar att barnen ska äta klart. Vi ska ha lite mys tillsammans idag. Vi har ätit mat från grillen, pinsamt nog kom grannpojken över och hans mamma är nog hälsan själv tror jag i alla fall. Men men välkommen till min familj här är vi inte hälsosamma tyvärr. Egentligen skulle det bara vara jag och barnen så de fick inte ta med sig några kompisar från fritids idag men den här pojken är så himla snäll och gullig, jag har ingenting emot att D leker mer med honom... Nu har barnen ätit klart och vi ska spela spel.
Puss puss

2 kommentarer:

Jag... sa...

HAHA det var typ det roligaset jag hört! Då skulel du sett oss 2008 ;-)

Men gud! Du får ju skicka hem honon om han stör er familjekväll! Vad pinsamt det blev nu! :-D

Åsa F sa...

Men Yvonne han störde inte då hade jag ju sagt nej. Han gick ju tom tillbaka hem till er för att fråga om han fick komma in hit. (Det var ju någon som bara pratade och pratade i telefonen hos er) ;)