onsdag 25 februari 2009

Less på det här

Nu är jag så jävla less på mitt huvud. Kunde jag så skulle jag hugga av det.
Jag har haft ont i mitt huvud nästan dagligen sen -hör och häpna 1996. Just nu känner jag att jag inte orkar mer. Jag har lagt ner MASSVIS av pengar hos kiropraktorer, naprapater och homeopater.
Det hjälper, men bara för stunden och jag har liksom inte råd med att gå dit ett par gånger i månaden längre..
Idag är en pissdag. Jag har haft migrän och mår illa. Illamåendet började för typ ett år sen, det är hemskt. Innan hade jag "bara" ont i huvudet.
Jag blir grinig både på jobbet och hemma. Det är skitjobbigt.

ORKAR INTE MER!!! VILL INTE HA ETT HUVUD LÄNGRE!!!

2 kommentarer:

Zan sa...

:( vad jobbigt. Vet inte riktigt vad jag ska säga för det finns ju inte mycket man kan göra.
hugg inte av huvudet, ditt huvud är så fint så.
puss

Jag... sa...

Jag känner en kille som hade kronisk huvudvärk, han opererades i huvudet och sen tror jag att han slapp det :-)