lördag 28 februari 2009

Stadsbesök igår.

Som sagt det var skitkul igår med fotograferingen.
Efteråt gick jag och Ann-Sofi hem till mig och kollade igenom bilderna. Sen åkte vi in till stan och Gröne Jägaren. Vi hade det jättekul. Det måste göras om.

När det var dags att åka hem ringde jag till Uffe så att han kunde möta mig i centrum. Jag brukar inte vara rädd när jag går hem, och inte igår heller. Jag bara fick en känsla av att det skulle vara skönt att få sällskap från T-banan. På T-banan hamnade jag brevid en kille som satt och stirrade på mig hela resan, då var jag glad att Uffe skulle möta mig för jag fick en olustig känsla av honom.
Tack älskling att du mötte mig. Puss puss

Sitter här vid datan och ska gå igenom alla bilder igen bara på kul...

2 kommentarer:

Jag... sa...

Har ni fresten piercingar på samma ställen? :-D

Åsa F sa...

Jag och Uffe har dem på samma ställen förrutom att jag har en mer än han. Den som är lite gömd har inte han. Hans piercingar är lite förstörda men han funderar på att göra om dem. Den i ögonbrynet har vandrat på honom.