måndag 9 februari 2009

Läskigt ju...

Oj vad läskigt, nu har fler börjat hitta hit. Jag vet inte vad jag ska tycka om det. Självklart är det kul men läskigt att veta att folk i min närhet vet vad jag skriver. Visserligen väljer jag ju själv vad jag skriver här i min blogg och väljer därmed vad jag vill att andra ska läsa... Fortsätt gärna läsa. Det är kul att ni gör det.

Sitter på jobbet just nu. Hm undrar om jag får vara ute på den här sidan? Vi har ju vissa regler för vilka sidor man får vara ute på. Just nu har vi det jättelugnt här. Alla elever är på lektion men jag kan tänka mig att det blir high life här alldeles strax.

Jag är så himla träningsugen, jag vill gå till gymmet och träna. Jag har bandyn imorgon sen får vi se. Klarar jag av den utan att bli värre i halsen med hosta och heshet så sticker jag iväg till gymmet på onsdag. Det blir ju förståss efter Stephs simskola. Jag är så grinig över att jag aldrig kan gå direkt efter jobbet som alla andra. Jag måste alltid gå på ungarna aktiviteter först. Fast det är väl så nu när man har blivit vuxen. Ungarna går ju först och det gör ju egentligen inget. Tänk om man hade barn som bara satt vid datan eller tvn. jag är glad över deras aktiva liv, även om det är jobbigt att det bara är jag som går på deras aktiviteter. Vi är två vuxna hemma men ibland känner jag mig väldigt ensam...
Tänk om man hade en karl som intresserade sig för vad barnen höll på med. Vad mycket lättare det hade blivit för mig. Jag skulle nog gå på det mesta ändå men att kunna ha valet att stanna hemma en träning skulle vara skönt. Tur att jag har mina underbara föräldrar som alltid ställer upp när jag behöver en liten paus från allt.
Utan mina föräldrar hade jag nog legat på hispan för länge sedan.

Nu börjar det ramla in elever här och jag måste göra fler mackor.
Puss och kram.

Inga kommentarer: