måndag 23 februari 2009

Nervös

Igår kväll ringde jag till svärmor och frågade om barnen fick komma dit ett par dagar.
Självklart fick de det.
På onsdag kl 07.45 avgår bussen med mina 2 trollungar till Karlstad. Snacka om att jag är nervös. Inte så mycket för själva resan, inte för min lilla D heller. Jag är mest nervös över min lilla S. Som sagt inte för resan utan för själva påstigandet av bussen och att hon stannar kvar på bussen och inte följer med mig hem igen.
Hon brukar få seperationsångest och inte vilja åka iväg dit hon ska. Hon gråter och säger att hon inte vill åka. Då brukar jag se till att hon kommer iväg i alla fall. 2 minuter senare är hon tydligen jätteglad att få resa iväg. Det är det jag är nervös över...

1 kommentar:

Jag... sa...

:-D Jag förstår precis! Min M är iväg nu han!