onsdag 4 februari 2009

Fotas

Jag såg kompisens blogg hon har varit med på modell för en dag, jag är så avundsjuk. Jag vill oxå ha sådär fina bilder men jag har ju självklart inte råd med 2000 spänn för att bli fotad. Hm det är kanske nåt att spara pengar till i höst. Pengarna man förhoppningsvis kan spara nu går ju till min Irlands resa i april och semestern i sommar och Douglas hockeyskola kostar 1500 kr för en vecka. Och Sen kommer hans medlemsavgift på 3300 kronor i höst igen. Hm nej det blir nog inga foton tagna på mig synd. det skulle vara kul att bli stylad och fotad. En annan gång kanske.... Nåt att drömma om. Jag trivs väl egentligen inte framför kameran men vill ändå ha lite fina bilder på mig själv det är ju oftast jag som tar alla bilder eller Steph och då har man tur om halva jag kommer med. Hihi.
Kram på er...

2 kommentarer:

Jag... sa...

Jag kan göra det gratis ;-) Kan behöva dryga ut min portfolio :-)
(skulle inte fota mig där hon fotade sig iaf, de var inte tillräckligt bra fotografer tycker jag :-) )

Här finns de senaste jag tog... http://www.ifilofaxen.se/foto/
Ska fota ett annat projekt den 21:a :-)

Åsa F sa...

Självklart får du fota mig. Skitkul ju. Jag blir kanske inte så bra på bild men vi kan ju prova. :) Säg till mig när du kan, jag kan alltid ordna så att jag blir ledig... Kul