måndag 16 februari 2009

Lurad...

Idag bestämde jag mig för att äntligen prova på Body pump. Yvonne sa till mig igår att hon skulle dit, så jag tänkte att fan jag går dit nu när jag äntligen har nån att gå med. Yvonne skulle redan vara där eftersom hon skulle köra lite innan. När jag kommer möter jag Yvonne i dörren på väg att gå.
NEEEEJ!!!! Hur ska jag våga gå in på det där alldeles själv. Funderade på att lämna tillbaka biljetten, men nä. Jag hittade en annan bekant som skulle dit. Hon fick guida mig lite och jag gick in och körde. Det kändes lite pinsamt men ok.
SHIT! Vad det var jobbigt. Ett tag trodde jag att mina armar skulle gå av. Men jag kämpade och mitt ansikte var lika rött som tröjan jag hade på mig. Men det var kul. jag har inte haft sån mjölksyra sen jag la av med hockeyn.
Jag ska nog försöka gå dit fler gånger, om inte mina armar har trillat av tills dess.
Alltså jag har fortfarande ont i armarna nu snart 3 timmar efter. De skakar och gör skitont när jag skriver, så Uffe blir nog glad jag kommer inte sitta här så länge ikväll. Ha ha.

Jag måste säga till dig Yvonne. -Tack så mycket för att du lurade dit mig idag. Jag ska som sagt försöka gå dit fler gånger. Nu när man har gjort första gången känns det inte lika pinsamt längre.

nu ska jag försöka surfa vidare lite innan armarna trillar av.
Kram och ett tidigt god natt på er i kväll

1 kommentar:

Jag... sa...

HAHA jag sa ju att man blir helt slut! Vänta bara tills träningsvärken slår till ;-)

Visst är det skitkul? Då ses vi kanske där en annan måndag :-)