fredag 27 februari 2009

En del vänner...

Hur kommer det sig att en del vänner man har bara suger ur all kraft ur en.
Det räcker med att prata eller träffa dessa vänner en liten stund så är man helt slut.
Jag hoppas att jag inte är en sån människa som suger musten ur mina vänner. Då ber jag om ursäkt, säg gärna till mig.
Ska det vara så svårt att prata utan att allt ska komma upp? Jag lyssnar gärna om det är nån som har problem och behöver prata, det är inte det. Men allt skitsnack som hela tiden kommer, det kan jag vara utan.
Visst tycker jag om att både lyssna på och skvallra lite själv, men det måste finnas gränser.
Eller har jag fel?

2 kommentarer:

Jag... sa...

Nopp.. du har HELT rätt! Kunde inte hålla med mer!!

Anonym sa...

Jepp, håller helt med! Den typen av energislukande människor har men det bäst utan!

Vad fin du var på korten! :-D
Fan, all färg, dina piercingar, smajlet! klockrent! Klart korten blir bra juh!

Hoppas du hade kul senare på kvällen oxå!