söndag 15 februari 2009

Matchen imorse.


Oj vad tidigt det blev i morse. Klockan ringde 05.30. Alldeles för tidigt. Det är en hel timme tidigare än på vardagarna. Douglas och jag kom iväg vid 06.15 åkte mot Tyresö och kom vilse. Efter en stund så ringde jag till tränaren och han förklarade vägen. Jag körde som han sa och kom vilse. Efter en stund så ringde han upp och sa. Oj jag sa fel till dig. Han förklarade rätt väg och jag körde som han sa och kom rätt...

Äntligen framme.

Det var nu lite bråttom att få på utrustningen för att komma ut och värma upp.

Matchen började och mål efter mål ramlade in, bakom Douglas. Shit vad nervös jag var. Men i andra perioden kom de ikapp och gick om.

Det blev vinst för Segeltorp. Douglas lag vann med 6-4 och det andra segeltorpslaget vann med 7-3 tror jag att det blev. Efter matchen följde Douglas med en lagkamrat hem för att leka. Kul för honom.

Det var vår morgon nu är jag trött och funderar på att gå och sova middag, efter att ha hängt upp tvätten och lagt i en ny tvätt i maskinen...

kram

Inga kommentarer: