söndag 22 februari 2009

Hjälm på huvudet är bra.

Idag och igår jobbade jag lite extra för SHI. Det är skitkul. D får istid om han vill när jag jobbar där, det är bra. Det är kul att jobba där, det är lite annorlunda än vanligt. Det är inte varje dag man lagar mat för 55 personer.

Idag satt jag och Michelle som jag jobbar med och pratade om att det är dåligt att ledarna inte har hjälm. Det är en ledare och skyttarna som har hjälm. Det hände en olycka idag. En av de yngre ledarna ramlade och slog i ansiktet. Han spräckte ögonbrynet och fick åka till läkaren. Så kan det gå... Det var massa blod på isen som de fick skrapa upp. Men det ser ju värre ut än vad det är när blodet hamnar på den vita isen.

Nu ska jag titta på tv bada och testa min nya hårtork.
God natt.

1 kommentar:

Jag... sa...

Klart ledarna ska ha hjälm juh!!?

Jag kan i veckan, på kvällstid, kanske redan imorgon kväll efter att Emelie somnat, sambon jobbar kväll så då kan du komma hit om du vill :-)