fredag 27 februari 2009

Igår och idag.

Jag blir galen på mitt modem. Det tar as lång tid att kolla vissa saker. En del saker går inte ens att öppna...

Igår fick jag sluta tidigt från jobbet, då passade jag på att fixa lite olika saker. Jag gick hem betalade vissa räkningar. Douglas sa häromdagen att han skulle göra en skylt på fritids, som han skulle sätta upp på vår dörr. INGA RÄKNINGAR TACK! Den skulle passa jättebra hos oss.
När jag fixat räkningarna åkte jag till Skärholmen och gick till banken där ordnade jag så att jag kan börja betala räkningar på nätet. Både billigare och enklare. Då behöver jag inte längre gå hem till Pernilla när sånt ska ske. Sen ordnade jag en tid för rådgivning på banken vad gäller mitt pensionspar. Jag har tre banker och tänkte nu flytta från en av bankerna till min första bank. Intressant va???

Efter banken gick jag till gymmet och körde en snabbis där. Jag gick bara 5 min på crossen, gick sen in och lyfte skrot ett tag för att sen kuta på bandet i 5 minuter. Efter gymmet la jag mig i solariet det var skönt, kändes som att det behövdes lite sol faktiskt.

Ikväll ska jag fotas av Yvonne. Det ska bli skitkul men jag är as nervös. Jag brukar bara vara bakom kameran inte framför och är jag framför brukar det bara bli en massa konstiga grimaser. Jag har sett några av Yvonnes bilder de är skitbra och modellerna blir kanonfina hoppas att jag också kan bli det.
Faktiskt för många år sedan blev jag erbjuden att åka till Italien som fotomodell men jag avböjde, dels för skolans skull och sen för att jag inte tycker att jag blir snygg på bild.
Men det blir nog jättebra.

Efter fotograferingen ska jag träffas Ann-Sofi igen. Det ska bli kul. Vi var bästisar när vi var små och tappade kontakten när vi var typ 20. Efter det har vi bara smsat när den andra har fyllt år. För 1 månad sen träffades vi igen hon, jag och 2 andra som vi umgicks med. Vi satt på fik i 3 timmar och sen fortsatte Ann-Sofi och jag till Gröne Jägaren och tog några öl. Efter det har vi verkligen hållt kontakten pratar på nåt sätt varje dag. Kul!

Nu ska jag göra mig i ordning för att gå till jobbet.
Kram

4 kommentarer:

Zan sa...

Du kommer att bli jätte fin på bild. Slappna bara av!
Kan du lägga up bilderna på nätet sen?
Puss

Anonym sa...

LÅter som du varit ruskigt effektiv och duktig!

Vad det gäller att fotograferas av Yvonne, så kommer det gå som en dans! Hon kommer få dig att slappna av och du kommer bli jättefin på korten! Det kan jag lova med 100% säkerhet!

Ska bli jättekul att se resultatet sen!

Hoppas du får kul senare ikväll oxå!

Åsa F sa...

Tack så mycket för er pepp. Jodå det kommer nog gå bra.

Jag... sa...

Det gick som en dans! ;-)