lördag 14 februari 2009

Tränade idag

Idag låg jag på soffan och bara svullade. Jag åt så mycket smågodis, som om jag aldrig sett godis förrut. Jag har inte ätit så mycket godis som jag gjorde idag på flera år tror jag.
Efter ett tag fick jag nog reste mig upp från soffan åkte till gymmet och sprang på bandet i 20 minuter och cyklade i 5 minuter. När jag väl kom igång med springandet så var det så skönt. Det kändes som om jag skulle ha kunnat springa flera mil. Men det gjorde jag inte. Jag fick så ont i ryggen jag har ju typ legat på soffan i tre veckor om man inte räknar med bandyn.

Nu har melodifestivalen börjat. Får se om det är något bättre i dag än förra lördagen.
Kram

1 kommentar:

Jag... sa...

Duktig du var som tränade! Jag hänger på gymmet eftermiddagar hela nästa vecka, kanske vi ses? :-)