måndag 2 februari 2009

Myskväll = Godiskväll?

Hur kommer det sig att man alltid förknippar mys med godis och läsk? Vi skulle som sagt ha mys ikväll och det blev läsk till middagen och nu får de godis ikväll. Visserligen har de inte ätit godis på en månad och fått 100 kr för det. Men de har ju varit på kalas och fått godispåse med sig hem så jag lovade dem att de skulle få äta det. Visserligen skulle de ha ätit det igår men D mådde lite illa så jag lovade att de skulle få äta idag. Nu har de en halvtimme på sig att äta det sen är det dags att borsta tänderna och hoppa i sängen. Bra att proppa i dem socker precis innan NOT!!! Ja ja de har varit så duktiga i en månads tid. Regeln är att vi inte köper hem godis men är de borta på kalas eller nåt där det bjuds på godis så är det ok. Jag vill inte att de ska sitta och titta på när de andra äter. Nåväl nu är det snart dags att sova.
Jag ska väl städa det som jag inte har hunnit städa eftersom jag har spelat spel istället för städa. Duktigt av mig. Tre spel hann vi med jag vann en gång grannpojken vann två hm han får inte vara med fler gånger eftersom jag kom tvåa de gångerna skulle jag ha vunnit om det inte vore för att han var med ;) Vinnarskalle jag nu förstår jag inte. Haha
Kramisar

1 kommentar:

Jag... sa...

HAHA klart han vann ;-)