onsdag 25 februari 2009

Nu är de iväg...

Nu sitter de på bussen på väg till Karlstad. Det var en snäll farbror på bussen, som sa att han också skulle gå av i Karlstad och han skulle se till att barnen kom av där. Så jag kunde slappna av och ta det lugnt tyckte han. Undrar om det syntes så mycket på mig att jag var nervös över att lämna mina två troll på bussen?

Stephanie har redan hunnit ringa två gånger. En gång för att säga att det inte var nåt gott godis, trots att hon har valt det själv. Andra gången för att säga att deras drickor inte var goda, trots att hon valde dem själv. Päron mer det dricker hon jämt annars.
Det lutar redan nu åt att jag får hämta dem själv i Deje i helgen, men de är inte framme än det kanske blir bättre. De har åkt i ca 50 minuter nu.

Nu ska jag iväg till jobbet. Vi ska gå på bio och Mc Donald´s med barnen idag. Det ska bli mysigt.

1 kommentar:

Jag... sa...

Det kommer gå jättebra, dom är så duktiga din barn!!

Nej men vad kul! Bio med barnen! Det hade nog tvåorna oxå gillat ;-)