torsdag 5 februari 2009

Skällde på chefen idag.

Idag har jag skällt ut chefen för att nån timme senare be om ursäkt. Nå det var väl kanske att ta i men jag skällde lite på honom och bad faktiskt om ursäkt senare. Jag tyckte att han gjorde fel i en sak och var lite upprörd när jag gick till honom. Men vi är sams nu och jag tror att jag fick som jag ville... Då blir Åsa glad :) Fråga min sambo han vet. Haha Åsa vill alltid ha rätt.

När vi kom hem från jobb och fritids idag så satte jag mig ner och spelade spel med barnen. Idag var ett annat grannbarn med. Det är kul. Jag har kommit på att jag umgås för lite med min barn. Visst jag skjutsar dem överallt till hockey, simning och dans men då umgås man ju inte. Nu måste jag bli bättre och sätta mig hemma med dem och umgås. Det ska bli kul måste bara lära mig att tygla mitt humör också, jag blir så irriterad lätt speciellt på min lilla pratmoster. Hon är aldrig tyst hon pratar jämt. Men det är väl så det är med 6-åriga flickor. Min prinsessa.

Idag tonade jag håret, jag fortsätter med svart ett tag till. Jag låg och kollade på Du är vad du äter medan jag låg i badet. Efter att ha badat klart tog jag ur färgen virade in håret i en handduk och hängde upp tvätten. Det var efter det jag tog fram hårtorken och ställde mig för att torka håret. Det gick ganska bra håret var väl halvtorrt när hårtorken helt plötsligt börjar spruta en massa glöd från sladden precis där den går in i hårtorken. Jag bara kastade den ifrån mig på golvet och bara stirrade på den för att se om den skulle börja brinna men det gjorde den tack och lov inte. Jag fick gå hem till mamma och hämta hennes hårtork istället. Tur att de var vakna där hemma.

Nu ska jag packa Douglas saker för hans pappa match i morgon. Jag tror att jag har bestämt mig för att inte vara med. Det blir för stressigt när jag ska på Let´s dance senare. Det ska bli kul. Frågan är hur jag ska orka hålla mig vaken när jag inte orkar vara vaken hemma hela programmet. Fast det är väl annorlunda när man är på plats.

Puss och kram och nyp i stjärten.

3 kommentarer:

Jag... sa...

Låter som vi har samma temprament ;-)

Kör svart, det är ju skitsnyggt!

ooookej, kul hårtork? Lisfarligt ju!

Trevlig helg!

(du kan ju ta mitt nr av Linda ang. foton)

Jag... sa...

Haha ja faktiskt så blir det det, men en hemlagad variant. En sådär 3 miljoner färre kalorier ;-) :-D

Jag... sa...

Ja men jag tränar gärna med dig, fast jag tränar ju bara på eftermiddagarna varannan vecka, varannan vecka tränar jag ju på morgonen :-)