lördag 14 februari 2009

Besök från Irland

I onsdags kom min kusin hit från Irland på besök. Hon kom ganska sent så det blev inte allt för mycket mys med henne. I torsdags kom hon på besök på jobbet, det passade jättebra för mina högstadie elever hade elevens val och var knappt där. När jag slutade jobba åkte vi till Skärholmen och kikade lite. Vi hann även med Rusta och Mc Donalds innan det var dags att åka hem. På kvällen när barnen somnat satt vi bara och mös innan jag fick åka till Globen för att hämta Uffe. När vi kom hem satte vi oss i soffan och bara var igen. Uffe lärde henne lite nya saker med datan mm. I fredags tog vi tunnelbanan tillsammans mot T-centralen där jag och Uffe tog tåget mot Göteborg och Zandra tog flygbussen mot Skavsta och flyget hem till Irland...
Den här vistelsen var alldeles för kort, jag saknar henne redan. Puss på dig Zandra.

Inga kommentarer: