onsdag 25 februari 2009

Källaren

Nu ska jag ner och rensa lite i källaren, dock inte min egen utan mina föräldrars. Jag vill bli av med ett brun skåp i Douglas rum och det får inte plats i min källare. Mina föräldrar erbjöd sig då att ha det i sin källare (skåpet är deras egentligen) kruxet var bara att jag var tvungen att hjälpa dem att rensa där först så att skåpet får plats.
Blä! det är inget kul att städa i källare speciellt inte någon annans men vad gör man inte. Blir jag av med skåpet så blir det mer ett pojkrum av Ds rum.
Frågan är var jag ska lägga all skit som ligger i skåpet????
Skulle behöva en 4a, mer förvaringsplats 1 miljon kronor och lite annat smått och gott. Någon som har och vill bli av med lite kanske?

Nu väntar de på mig.

1 kommentar:

Jag... sa...

Kan du fredag em/kvä :-)ll?