fredag 13 mars 2009

Ventilationsgubbarna var här...

Jodå nu har de varit här ventilationsgubbarna. Jag kan inte säga att det blev snyggt, men förhoppningsvis blir det bättre luft. De hade ju fått möblera om lite i mitt vardagsrum och jag såg att om jag inte hade min jättestora fåtölj, så hade det blivit mycket bättre i mitt vardagsrum. Det blev genast mycket snyggare utan den. Nu måste jag nog röja ordentligt i källaren för att få plats med den där nere istället. Jag har ett skåp jag vill bli av med också. Yvonne är du intresserad? Jag måste försöka bli av med det ganska snabbt. Vill inte ha det längre.
Kanske skulle rensa källaren och ställa sig på loppis nån dag.
Jag har en massa barnsaker som bara tar upp plats där nere.

Nu väntar jag bara på att de ska komma och byta el kontakterna och låsen på toaletterna. Jag tycker inte om att ha nyckel dit jag vill ha ett vanligt låsvred. Hoppas att de kommer snart.

Tjoflöjt på er.

Inga kommentarer: