söndag 8 mars 2009

Idag

Idag ringde min pappa vid halv 9 på morgonen och frågade om de fick ta med sig mina barn till tekniska museet. Vilken fråga klart att de fick. Barnen kom hem jätte glada därifrån det var mysigt.

Medan barnen var på museum var jag och Uffe först i Skärholmen sen tog vi en tripp till Net on Net och kom därifrån med en ny tv till Douglas. Nu har han en platt tv i sitt rum en 32" lcd tv. Shit bortskämd.... Men han behövde en ny tv och 32" var billigare än 26" vi kollade på. Då blev det den. En Andersson, det passar ju bra till min lilla pojk som ju heter just det.

Jag tänkte att jag skulle göra en sammanfattning av hela veckans mat får se om det blir ikväll eller imorgon.

Vad jag har förstått så har Linda tänkt ta med mig på Body pump i morgon. Hm vi får allt se om det blir av för mig. Dels för att det är Uffes dag att vara borta och sen vill jag kanske bara styrketräna lite vanligt. Pappa ville ta en långpromenad med mig imorgon oxå. Ja vi gick en långpromenad idag 1 timmes promenad blev det.

Hej svejs på er!

3 kommentarer:

Zan sa...

En ny TV? Du som inte hade råd att komma hit *gråter* elaka kusinen.

hi hi vad glad han måste blivit :)

Åsa F sa...

Du har väl hört talas om avbetalning???

Jag... sa...

Nästa måndag ska jag pumpa så DÅ får du oxå göra det :-D