måndag 2 mars 2009

Dagens mat

Jag började med att skriva upp vad jag har ätit idag. Efter mellis på klubben så satt jag och skrev och Pelle som jag jobbar med såg det. Shit vad arg han blev först, tills jag hade intygat honom att jag inte gör det för att banta. Jag gör det bara för att det är kul.
Då så det här har jag ätit idag.

1 glas oboy
1 baugette med kalkon och ost
1 kopp cacao cream (varm choklad med grädde tror jag)
1 portion pytti panna m rivna morötter
1 L apelsinjuice
5 pepparkakor
1 tallrik med filmjölk och musli
1 portion m makaroner och köttfärssås
1 tallrik m sallad, gurka, tomat och majs
3½ glas mjölk
1½ glas med Grappo läsk
6 skivor noblesse choklad

Ja det var vad jag har fått i mig idag än så länge. Tror inte att det blir nåt mer idag, kanske 1 glas oboy till beror på om jag är hungrig innan jag går och lägger mig,

Inga kommentarer: