tisdag 3 mars 2009

Dagens mat.

1½ glas oboy
1 baguette med kalkon och ost
2 cacao cream
1 portion lasagne med rivna morötter och grönsallad
3 glas mjölk
1 portion med mannagrynsgröt m mjölk och lingonsylt
Tonfisksallad (sallad, gurka, tomat, majs och tonfisk)
2 klunkar läsk
1 paket pepparkakor.

Usch vad skit jag drar i mig. Ser ni vad socker jag måste få i mig i all choklad jag dricker under dagarna? Det måste jag nog försöka bättra mig på skulle jag tro.

Hm, in i duschen och sen god natt.

2 kommentarer:

Jag... sa...

Ooooh vad jag har åsikter om din mat ;-) Det hade varit intressant att få se mer uppstyltat vad som är frukost, lunch, middag och mellisar :-)

Undra på humörsvägningarna hihi

Jag har iofs humörsvägningar oavsett vad jag stoppar i mig .. jag är fan THE humörsvägning ;-)

Åsa F sa...

ok jag ska försöka stylta upp det.