onsdag 4 mars 2009

Dagens mat.

Idag har jag ätit:

Frukost:
1 glas oboy m
1 macka m kaviar

½liter vatten under träningen

Mellis:
1 kopp cacao cream
1 baguette m kalkon och ost ljust bröd som vanligt.

Lunch:
Rivna morötter
rivet kål
3 potatisar m lite smör. Det var fisk i skolan och maten för oss som inte äter fisk var inget god.
1½ glas mjölk.

Mellis:
½ L apelsinjuice
1 baguette m kalkon och ost

Mellis med fritids:
1 fullkorns macka med ost och smörgåsgurka
1 knäckemacka med ost och smörgåsgurka
1 glas mjölk

Middag:
Snabbmakaroner m köttfärssås
1 glas mjölk

På kvällen:
7 skivor nobless choklad. Nu är de slut...
1 glas apelsin läsk
4 smågodisar.

Jag vill bara påpeka att det är JAG som äter vad som står här. Mina barn får inte äta all skit som jag stoppar i mig. Det är ju lättare att stoppa nån annan än sig själv...

Inga kommentarer: