tisdag 10 mars 2009

Idag var en bra dag för mig

Idag var en ganska bra dag på jobbet. Inga klagomål. Jag trivs väldigt bra där faktiskt.

Direkt efter jobbet åkte jag iväg på D.s hockeyträning. S fick stanna hemma hos en kompis, det var skönt för hon ville inte med och då blir hon så jobbig där. Samtidigt förstår jag henne det är inte kul att följa med storebror på träning jämt. Fråga mig jag vet jag fick jämt följa med min bror, tills han träffade Jennie han nuvarande fru. När de blev tillsammans så var hon ofta barnvakt åt mig så att jag slapp följa med. Tack snälla svägerska. Tycker så mycket om dig, du är mysig.

Efter träningen blev det en snabbis till korvkiosken för att beställa mat till familjen. Jag tog en tonfisksallad eftersom jag skulle kasta i mig maten innan jag skulle till innebandyn.

En av mina kompisar kom inte till bandyn för hon hade kört av vägen vid skärholms avfarten. Läskigt! Det gick bra med henne men det är ändå läskigt det hade ju kunnat gå riktigt illa.
När jag kom hem satte jag mig vid datan och chattade med en kompis då hade hon hjälpt en som hade kört av vägen, som var medvetslös när hon kom fram till honom.
Hur kommer det sig att folk inte kan köra bil när det snöar? Då menar jag inte just min vän som fick sladd där det var jätte halt. Utan i allmänhet. Så fort det kommer snö så kör folk av vägen det blir långa köer mm.

Jaja hoppas att det gick bra för alla som körde av vägen idag.

Kram på er. Nu ska jag duscha och sen sova.

Inga kommentarer: