lördag 14 mars 2009

Imorgon

Imorgon ska S på kalas kl 11.00 jag har glömt att köpa present så det är bara att åka tidigt till affären för att handla present.

Imorgon kl 15.00 ska jag spela hockey. Jag ska prova för ett nytt lag. En ledare i D:s klubb ska ta över Tullinges damlag och han tyckte att jag skulle komma och testa för dem.
Ojoj. Jobbigt nu får jag prestationsångest, hoppas att jag har kondition nog, de andra har ju liksom kört en säsong redan. Men med mycket vatten, astmamedicin och mycket vilja går det nog. Ska bara övertala Uffe att ta S till hennes dans kl 16.00.
Det påminner mig direkt om varför jag slutade spela hockey. Det krockar jämt med barnens liv. Det känns som om jag har haft mitt och det är deras tur nu. Men det är inte bestämt att jag ska börja ännu så det problemet får vi ta senare, det är ju en hel sommar kvar innan vi börjar på allvar...

Inga kommentarer: