måndag 9 mars 2009

11 års förlovningsdag

Idag har vi 11 års förlovningsdag. De som kände oss på den tiden gav oss typ en vecka sen skulle det ta slut mellan oss. Nu sitter vi här 11 år och 4½ månad senare. Med 2 fina barn.

Vi träffades i Vårbergs grillen, där vi båda var typ jämt. Jag hade precis flyttat hemifrån och gick dit efter jobbet, jag jobbade kväll på den tiden. Så jag brukade väl komma vid 21 tiden.
Uffe hade sin hund med sig jämt. Han fick sitta bak i grillens kök och jag var kär. Kim hette han. Japp jag blev kär i hunden först och det vet Uffe haha..
En dag så övertalade Uffe mig att följa med honom och ett par kompisar ut. Jag var svårövertalad men gick tillslut med på att följa med.

Uffe och jag delade på en taxi hem. När vi var utanför mig så följde Uffe med mig upp. Sen blev jag inte av med honom.
Han flyttade in hos mig samma kväll som vi blev tillsammans.
23 oktober 1997 blev vi ihop, 1 december 1997 fick vi vår första gemensamma lägenhet.
9 mars 1998 förlovade vi oss. Allt gick fort och det var spännande.

Nu sitter vi som sagt här 11 år och 4½ månad senare med 2 jobbiga ;) men helt underbara barn.

Kärlek till er alla. Kram

Inga kommentarer: