fredag 6 mars 2009

Dagens mat

Frukost:
2 tallrikar med jordgubbs yoghurt

Lunch:
Pastasallad med rostbiff
1 Fanta

Mellis:
Fruktcoctail m glass

Middag:
1 glas oboy
2 mackor m kaviar

Kvällen:
1 kanelbulle
lite chips
1 glas Fanta


Det började ju bra med att jag faktiskt åt frukost och att det var youghurt. Det blev också bara 1 glas oboy idag, fatta vad jag redan har dragit ner på sockret... Kan dock inte kalla mig duktig.
Middagen fick bestå av vad den gjorde för det var ingen annan som skulle äta middag hemma mer än jag.

3 kommentarer:

Jag... sa...

och nu vräker du i dig godis av ren utsvultnad ;-)

Åsa F sa...

Nja det blev lite smått gott på kvällen. Men inte så mycket...

Jag... sa...

så sockret i yoghurten räknas inte? ;-) Det var inte en duktig frukost, byt ut den mot en naturell yoghurt med färska jordgubbar i sen snackar vi ;-)

Är du lite sur på mig snart...? haha