tisdag 24 mars 2009

Trött, trött, trött.

Förstår inte hur man kan vara så trött som jag är. Jag vill bara sova hela tiden. Men jag är inte sjuk,, förrutom att jag har värsta yrseln hela tiden.
Det kan ju kanske på att man förrutom jobbar heltid får tvätta, handla, laga mat, städa, köra barn till hockeyträningar/matcher/cuper, simskola, dans. Planera vad de ska ha med sig till alla sina aktiviteter. Se till att läxan är gjord, de ska till tandläkaren snart. De ska klippa sig. Samtidigt så vill ju faktiskt jag träna också. För tillfället hinner jag inte med det förrutom tisdagarnas innebandy. Tröttheten kan ju bero på allt det, men det är väl så det är att vara mamma eller?
Jaag klagar men jag ÄLSKAR att Douglas håller på med hockey och att Stephanie verkar som hon har hittat dans. Men det är jobbigt att behöva fixa allt själv. Uffe tog S på dans förra helgen, men han var inte glad över det...

Inga kommentarer: