måndag 2 mars 2009

Dagen idag...

Idag har varit en bra dag trots sammandrabbningen med barnen i morse. Tänk vad fort man hamnar i vardagen igen. Stephs humör är inte roligt. Hon den stackarn har fått både Uffes och mitt temperament ihop blandat. Det är ingen bra kombination ska ni veta.

Jag skulle gått och kört på gymmet idag efter jobbet. Men det sket sig ganska tidigt under dagen. Jag skulle nämligen känna efter om plattan på spisen var varm. (Ja, jag vet IDIOT!!!) Vilket resulterade i brännblåsor på tre fingrar precis i mitten leden. Med de blåsorna så är det nog inget skönt att hålla på inne i gymmet.
Jag blir galen jag vill sätta igång igen, men det blir aldrig av känns det som.
Imorgon är det innebandy igen, det ska bli kul -om jag kan hålla i klubban.

nu ska jag försöka krypa i säng.
God natt.

2 kommentarer:

Zan sa...

är du verkligen en äkta brunett??? hihi

Åsa F sa...

Jag var blond när jag var liten. Sviterna sitter i och kommer fram ibland...