måndag 30 mars 2009

Deppig

Just nu är allt bara skit. Huvudet är helknas. Jag fick tid hos en läkare nästa måndag. Då ska jag försöka slå näven i bordet så att de tar tag i det ordentligt. I helgen var jag alldeles yrslig och hade synbortfall. Låter bra va?

Det är så tråkigt för jag har ingen att prata med. Alla mina vänner har egna problem som de pratar med mig om. De ska skiljas eller de är på tjocken och mår dåligt eller ja det är det ena after det andra. Jag är alldeles för dålig på att säga att jag mår piss.

Jag har inte heller ett toppenliv. Skulle behöva ändra på mycket för att må bättre skulle jag tro.

1 kommentar:

Zan sa...

Ummm tycker du ska börja i terapi. Du kan ju alltid skriva till mig när du mår piss. Ringa e lite dyrt jag vet men du får skriva. Lovar jag svarar.
Puss o Kram