tisdag 31 mars 2009

Bokat

Nu är det bokat, betalt och klart. Den 21/4 åker jag till Irland. Det ska bli så skönt att få komma bort från allting.
Redan nu sitter jag och funderar på hur det ska gå med ungarna... Antingen får de gå ner till morgonfritids redan 06.30 för att Uffe ska hinna till jobbet, eller så får de gå hem till Pernilla som bor granne med mig. Då kan Douglas, Stephanie och hennes Filippa gå ner till matsalen vid halv åtta och äta frukost.
Det är skönt att skolan bjuder på frukost varje dag. Just nu går barnen ner tillsammmans för att äta och jag kommer och hämtar dem i matsalen 5 i 8. Då hinner jag med lite hemma på morgonen och de får faktiskt i sig frukost utan tjafs.

Irland ja.
Jag är nervös över att åka dit. Inte för resan i sig utan för att min kusin bor med en irländare, vilket betyder konstant engelska prat...
Men jaja det ska nog gå bra, inget jag behöver oroa mig för redan nu.

Min kusin Zandra är så gullig hon bokade resan åt mig eftersom jag inte riktigt förstod mig på deras hemsida. 21/4-28/4 är jag borta heeeelt själv utan barn. Kommer längta efter dem men det ska bli så skönt att få vila upp lite.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Woooohooo längtar. :) Ska bli SÅÅÅÅÅ kul!!!!!!!!!!!
PUSS