måndag 9 mars 2009

Lurad på body pump idag igen.

Idag gick jag till body pumpen i Skärholmen. Förra gången jag gick lurade Yvonne dit mig. Det gjorde hon helt rätt i annars hade jag nog aldrig kommit dit.

Idag när jag kom dit så var det ingen bp. Ledaren var sjuk. Det blev ett muskelpass istället, det var inte lika kul. (Jag gillade inte den ledaren riktigt.) Det var knappt observera knappt jobbigt. Självklart kändes det, jag hade inte orkat mer vikter men det var inte samma sak. Förhoppningsvis slipper jag den riktigt hemska träningsvärken jag hade sist. Den var hemsk. Jag var helt övertygad om att det var nåt fel på mina armar, det gjorde så ont. Sån träningsvärk har jag nog aldrig haft och jag har spelat hockey i 18 år...

När jag kom hem gick jag och pappa samma promenad som vi gjorde igår. Han mätte upp den på ett ungefär idag med bilen. Promenaden är ca 4,2 km lång. Det är precis vad min pappa behöver. Han skulle behöva få upp flåset lite bara så att vi kan börja gå lite snabbare. Hoppas att min mamma oxå kan komma med snart.
Mamma har ont i sina leder och har svårt att gå vissa dagar. Speciellt om hon har gått på museeum med mina barn hela dagen innan.

Jag får göra ett nytt besök på bp nästa vecka om inte Uffe ska iväg då.

1 kommentar:

Jag... sa...

Nä jag vet!!! hahahah jag trodde oxå att det var något fel på mina armar!! Nästa måndag kör vi!!