onsdag 4 mars 2009

Pissdag

Medan andra (Linda) har en underbar dag, så har jag en pissdag.

Jag vet inte vad det är med mig, men jag känner mig helt ur humör. Ingenting är kul. Jag smsade till Uffe förrut för att varna honom att jag var på pisshumör, så han har hållt sig på mattan sen han kom hem. Det känns som om inget går min väg just nu. Fast å andra sidan vet jag inte riktigt vad jag vill själv.

En annan sak som är rolig. Jag fryser som fasiken på nätterna, jag har min pyjamas, mitt täcke och en STOR fleecefilt på mig. På dagarna svettas jag som en tok. Jag går i linne på jobbet medan mina kolleger har stora tröjor och går och klagar över att det är kallt.
Jag har kommit i klimakteriet vid 31 års ålder...
Fick höra igår att man kan få svettningar när man har hormonspiral, kanske den som spökar?
Spelar ingen roll då får jag svettas. Jag slipper min mens medan jag har spiralen. Jag har inte haft mens på 6 år nu. Det är superskönt. Speciellt när man tränar.

Nu säger Uffe att det är dags att gå och lägga sig. Lika bra att lyssna på honom annars blir jag trött och grinig imorgon också.
God natt.

Inga kommentarer: