söndag 8 mars 2009

Veckans mat sammanställd...

7½ glas oboy
5 Baguetter m kalkon och ost
4 koppar cacao cream
Pytt i panna m rödbetor
rivna morötter
rivet kål
1½ L apelsinjuice
1 paket pepparkakor
1 Tallrik filmjölk m musli
Makaroner o köttbullar
Tonfisk sallad
15½ glas mjölk
7 läsk
12 noblesse flarn
Lasagne
Mannagrynsgröt m lingonsylt o mjölk
7 mackor m kaviar
½ L vatten
3 potatisar
1 fullkorns macka m ost o smörgåsgurka
1 knäcke macka m ost o smörgåsgurka
makaroner m köttfärssås o ketchup
smågodis
smakis äpple
råris m kebabgryta
2 hamburgare från Mc Donalds
4 pannkakor m lingonsylt
3 tallrikar jordgubbs youghurt
pastasallad m rostbiff
Fruktcoctail m glass
1 kanelbulle
chips
pom fritt mellan strl
88an glass
popcorn
potatis kött bearneissås
2 bananer
potatis m kött o gräddsås

Ja det var det. Kvällen är inte riktigt slut ännu, men jag tror inte att det blir mer i magen nu.
Nå Yvonne vad tycker du om mina matvanor? Haha!
Som jag sagt innan vi har lite olika matvanor du och jag.

Kram på er alla.

2 kommentarer:

Jag... sa...

Jaaaa, vad tycker jag,, det kliar lite i fingrarna på mig ;-)

Men andra sidan ligger du lätt i lä efter min helg ;-)

Zan sa...

En halv liter vatten på en hel vecka???! Men Åsa då!!!
Du ska ju dricka mer än det PÅ EN DAG!! Hi hi
Jag hatar också rent vatten.. fy och blä