tisdag 17 mars 2009

Oj oj oj vilken stress imorgon...

Imorgon är det hockeyträning igen. Shit vad kul det ska bli. Nu har vi fått tillökning av Inga-Lill oxå. Det var hon som stod målvakt i vårt lag förrut. Jag håller även på med operation övertalning med Michelle min brorsdotter. Hon var lite svårare att övertala men till nästa säsong är hon nog med. Cilla, en annan kompis var också sugen på att börja i Tullinge med oss, istället för den klubben hon har testat nu.. Fan vad najs snart har vi tagit över Tullinge och blivit vårt gamla jag igen.

Det blir självklart simskola med S först. Hon har kommit upp i nivå 3 nu. Jag fattar det dock inte. Hon kan ju inte simma alls känns det som men det kommer väl. När vi är klara med simskolan ska jag bara droppa av henne hemma för att sen åka och spela hockey. Yey! Vad kul...

D har ju självklart hockeyträning samtidigt, men min kära mamma har lovat att åka med honom på träningen så att jag kan komma iväg. Tack snälla mamma.

Är det inte typiskt att vi alla 3 ska ha samma dag? D:s träning är mellan 17.30 -18.30 och till min träning är det samling. 18.00 tror jag att det var. Från S simskola är vi hemma ca 17.40. Snacka om att vi har att göra imorgon.

Nu ska jag duscha och lägga mig i sängen.
Kram och godnatt.

1 kommentar:

Zan sa...

vad kul att du e glad igen :)