söndag 1 mars 2009

Ny mobil.

Igår tog jag och Uffe en långpromenad. Vi gick först till Skäris sen gick vi till Kungens kurva för att senare hamna på Heron city. Där träffade vi en kompis till Uffe som skjutsade hem oss. Nog för att vi hade kunnat gå hem också, men Uffe började få ont i sin skadade fot och jag hade grymt ont i min rygg. Jag måste börja träna ordentligt igen, så att jag inte får så ont.

Idag tog vi bilen till Skäris och köpte nya mobiler. Det gick att bryta avtalet med tele2 det var inga problem. Det blev billigare med telia så då vill jag ju ha det. Vi köpte likadana men olika färger. Jag en svart och han en silver. En Ericson C905i blev det. Lite större än vad jag är van vid men den blir nog bra när jag har vant mig.

Nu när jag har fått en mobil med kamera i så ska jag se om jag kan komma igång med att blogga med telefonen. Det ser så kul ut när Linda och Yvonne gör det. Funderar även på att härma Yvonne med att skriva upp vad jag äter. Hmm vi får se jag kommer ju bara att skämmas över all skit jag stoppar i mig.
Vi fick göra det med hockeyn en gång. De andra skrev upp en hel vecka på nästan 1 A4 sida. Jag fyllde 5½ sida på en vecka. Det kanske bevisar att jag äter en massa skit.

1 kommentar:

Jag... sa...

AH men shit.. önskar jag kunde äta en massa skit o se ut som du ;-)