söndag 17 maj 2009

Tortyr


Alltså varför har ingen kommit på att använda en epilator som tortyrredskap i ex krig. Jag räknar det helt klart som ett tortyrredskap iaf. Shit vad det gjorde ont. Men nu e det klart. Tyvärr så missade jag lite så maskinen måste fram igen. Nu får vi se om det håller i 4 veckor som de lovar. Helt röd och alldeles prickig blev jag också. Hoppas att det lägger sig snart. Hihi

Det står i bruksanvisningen att man kan använda den under armarna och bikinilinjen. Allvarligt? Man måste vara helt jävla dum i huvudet om man ens testar den i bikinilinjen. Jag skulle gråta blod om jag ens testade den där. Som jag sa tidigare jag har hög smärttröskel, men tydligen inte för det här.

Nä nog snackat om det här nu. Ville bara att ni skulle få se vilken dag jag har haft.;)

Ha det bäst, flodhäst.

4 kommentarer:

Jag... sa...

ah men haaaaaallå... jag kan bara tänka piercing!!!

hellre epilator där än hål där ;)

fast jag skulle aldrig använda en epilator.. jag är inte dum liksom ;)

Åsa F sa...

Ja, usch ingen epilator eller piercing där nere.

Jag... sa...

fast jag tänker på den piercingen du har ;)

Åsa F sa...

Men mina piercingar är väl inte så hemska? De är ju iaf inte så intima som i närheten av bikinilinjen...