söndag 24 maj 2009

Det var utgång igår.






Jag hade jättekul. Det är alltid lika trevligt att träffa Åker. Jag mötte upp henne vid pendeln sen gick vi till Kvarnen för att kolla läget. Där tog vi lite stärkande för att sen gå vidare till Snaps. Först satt vi på den nedre uteserveringen för att sedan gå in och dansa.

Ann-Sofis tåg hem gick 01.40 så vi sa hej då till varandra och skiljdes åt.

Då ringde jag till Linda som jag visste var ute. Hon var nu i Kungsan på Viktoria. Så jag tog en promenad från Medis till Kungsan för att fortsätta min kväll med dem.

Det var jättetrevligt det med. När det var dags att gå hem blev det först en hamburgare och en Fanta på McDonald´s. Mums filibabba!!! Sen blev det en taxiresa hemåt. Jag var hemma runt 4 i morse.

Kl 7 var det antingen en granne (dock inte i min port) eller en bil som krämade på ordentligt med stereon. Tecnomusik. Jag fattade först ingenting, trodde nästan att jag var kvar på krogen. Ungefär 20 över 7 kunde jag somna om. Sen vid 8 kom Steph och frågade om hon fick gå hem till en kompis. Självklart fick hon inte det. Det är alldeles för tidigt. Tror att hon fick tillåtelse att gå dit runt 9 istället. Det är en lite mer passande tid tycker jag.

Kram på er.

Inga kommentarer: