söndag 10 maj 2009

Liten trots allt



Det här är jag och Douglas. Jag tror att det var julen 03 eller 04. Då var jag riktigt smal. Måste säga själv att jag ser hemsk ut. Men när jag slutade med p-piller för att D skulle kunna bli till så gick jag ner 7-8 kg. Under graviditeten gick jag upp 4 kg. som jag tyvärr gick ner direkt. Under graviditeten med S gick jag upp 8 kg som jag också tyvärr gick ner direkt. Det här är alltså 1 eller 2 år efter att S fötts. Jag måste säga att jag är glad att jag har gått upp mina kg igen.

Jag brukar skoja med Uffe och säga att han borde vara glad eftersom jag väger lika mycket nu som när vi blev tillsammans för 11 år sen. Under många av andra vänners förhållanden så har speciellt kvinnan gått upp en hel del i vikt... Jag pendlar nu mellan 68-70 kg. När jag och Uffe blev tillsammans vägde jag 68 kg.

Vet inte alls vad jag vill ha sagt med det här inlägget, men är det nåt jag kan så är det ju att svamla när jag skriver. Det är jag duktig på.

Inga kommentarer: