måndag 25 maj 2009

Bästa föräldrarna.

Jag har nog de bästa föräldrarna i världen. Fast det tycker nog många om sina päron.
Idag så skulle min pappa ta D till fotbollsträningen så att jag skulle kunna åka och träna. Det var deras förslag. Men idag när jag pratade med U så skulle han jobba över, vilket betyder att jag måste vara hemma med S.
Jag ringer då till min pappa och säger att jag kan ta D till träningen då. Men han och mamma pratade och kom överens om att han skulle följa med D till träningen ändå så att jag fick lite tid för mig själv hemma.
Jag utnyttjade tiden till att städa här hemma. Och jag kan lova er att det verkligen behövdes. Jag har inte städat på länge. Jag har tänkt att städa men det har inte blivit av.

Behöver jag skriva att det var jätteskönt att få det gjort???


Nåväl jobba imorgon. Högstadiet ska bort så det blir en lugn och skön förmiddag.

Kram på er.

Inga kommentarer: