lördag 16 maj 2009

Rensning

Jag har börjat rensa här hemma. Slänger sånt som jag inte behöver, men ändå har sparat för att jag kanske behöver den sen. Men, när man inte har använt den de senaste 3 åren kanske man inte behöver den, eller? Jag gick och kastade 2 svarta sopsäckar med skräp igår. Jag kan också säga att jag är inte klar. Jag har många skåp kvar att rensa. Det är ju kul ju. Varför har jag inte gjort det tidigare för.
Mitt kök är just nu jättefint, hoppas att vi kan hålla det så. Jag har iofs inte gjort alla skåp klara. Har "skräpskåpet" kvar. Jag gick igenom vårt medicinskåp också. Jag kastade en tigerbalsam som gick ut 1999. Och en massa annan medicin som datumen hade gått ut på. Nu har jag det fräscht även där. Det tycker jag om.

Jag har alltid en sån massa skit överallt. Jag vill ha det rent och snyggt men det går inte när man sparar på en massa skit. Nu ska det bli ändring hemma hos familjen Forsberg Andersson.

Inga kommentarer: