söndag 24 maj 2009

Idag






Idag hade Douglas sin lagkamrat och troligen bästis här. Eftersom vi inte hann gå ner till sjön sist Kevin var här så gjorde vi det idag istället. Det började bra med att de kastade bröd till fåglarna. Sen ville de ta av sig strumpor och skor för att vada i vattnet. Det är ju ok. Tänkte att de har ju shorts på sig så visst varför inte. Helt plötsligt ser jag Douglas tappa balansen och trillar i. Åhh hela han blev ju blöt så klart. Det gjorde ju att Kevin och stephanie ville ju inte vara sämre, de ville också bada. Det fick de göra. Så idag har de tagit årets första dopp.
Jag skickade ett mms till Eva, Kevins mamma och bad om ursäkt för att han fick bada utan hennes tillåtelse. Och att jag lovade att de skulle få duscha varmt när de kom hem.
Tillbaka fick jag ett sms där det stod att det gjorde absolut ingenting. De hade ju kul. Och det är sant de hade jättekul.

Vi gick hem, killarna fick bada hemma och Steph fick gå till mormor och morfar och bada. Efter badet gick jag och Uffe ut och utmanade killarna i bandy. Jag och Uffe vann. Hahhaha!!!!!

Efteråt blev det en promenad till Grillen och dags för middag. Efter middagen så gick vi en liten tur på berget vid Storholmsskolan. Jag har alltså haft en jättemysig dag med ungarna.

Nu ska jag kolla klart på Bones på tv och sen hoppa i säng och sooooovaaaa...
God natt!

Inga kommentarer: