söndag 10 maj 2009

Nu har vi mätt...

Nu har Uffe och jag mätt våra rumpor. Hans bak är ca 1 cm större än min. HA HA där fick du... Min bak var ca 95 cm, det låter ganska mycket, men det kanske det inte är? Mitt midje mått var ca 80-81 cm det låter helt ok.

Jag har förstått att folk tror att jag tycker att jag är fet när jag klagar på min rumpa och min mage. Men så är ABSOLUT INTE fallet. Jag är nöjd med min vikt, skulle kanske tom tänka mig att väga mer. MEN det är samtidigt inte kul, när jag bara går upp på vissa ställen på kroppen. Jag skulle vilja ha lite större ben och armar också. Jag vet som sagt att jag inte är fet. Men jag är livrädd för att bli det. Eftersom jag alltid har varit trådsmal så tycker jag att varenda liten förändring syns. Jag ser den även om inte ni ser den.

Jag har en kompis som är kraftigt överviktig, hon tar väldigt illa vid sig när jag säger att jag skulle vilja göra nåt åt min mage och rumpa. Jag säger det ju inte för att vara elak. Men för att vara mig (som det inte ens har gått att få tag på magen alls) så börjar det synas.

Men jag lovar jag ska försöka sluta klaga på hur jag ser ut. Jag är ju ändå ganska normal tror jag. Lite fett dör man ju inte av...

Puss på er.

Inga kommentarer: