torsdag 28 maj 2009

Hihi!

Jag har utmanat Yvonne. (Hur fan länkar man så att bara namnet står och inte hela adressen?) Nåväl Yvonne bad om ideer till en ny utmaning för henne. Jag kom med idén att hon och jag ska springa midnattsloppet.

Jag vet inte ännu om hon har hakat på utmaningen. Men vi tog oss en liten runda nu ikväll. (Så hopp finns) Jag vet bara inte om JAG orkar springa så långt. Men om vi går ut och springer typ hela sommaren så kanske man orkar tillslut. Det är nog viktigt med kontinuitet (heter det så) att man springer ofta ett par gånger i veckan.

Det var så skönt att vara ute och jogga igen. Jag har verkligen saknat det. Nu ska hon åka bort men på söndag är hon hemma igen. Hoppas att vi springer ut då.

Hm, undrar om vi kan få med oss Therese också??? Det får Yvonne jobba på tror jag. Ju fler desto roligare.

Nu ska jag sova så att jag orkar gå till mitt pissjobb imorgon.
Kram och godnatt.

1 kommentar:

Linda sa...

Du skriver bara hennes namn,, markera namnet, klicka på den ikonen som jag visa och sen skriver du in webadressen, har glömt berätta att jag kom ihåg hur man gjorde.. :). sorry

Hoppas allt är bra annars..

Pussen