måndag 22 augusti 2011

Rastlös

Jag mår så himla mycket bättre nu för tiden.
Visst har jag mina nerekvällar men de har vi väl alla?

Men grejen är att jag har blivit så sjukt rastlös. Jag var ute och promenerade idag. Ca 8 km på 1 timme blev det. Gick inte så fort som jag brukar men ändå...

Detta gjorde jag mellan kl 17-18 ungefär, jag passade på medan sonen tränade. Han tränar ju vid skogen som jag brukar gå i.
Sen åkte vi hem och lagade middag. Det är efter det som jag börjar bli så rastlös. Nu vid den här tiden är det som värst. Jag skulle kunna klättra på väggarna här hemma.

Jag skulle gärna ut och gå lite till men jag har barnen en extra natt eftersom Uffe blev magsjuk. Jag tyckte inte att de skulle vara där när han var sjuk. Rädd för att han smittar dem och de blir sjuka.

Imorgon ska jag försöka att hitta på en grej med en vän. Ska bara se om vi kan träffas. vi brukar ha svårt för att få ihop våra scheman. När jag är ledig så är han upptagen eller tvärtom.
Vi har försökt att träffas i 2 veckors tid men det går inte ihop. Så kan det vara ibland. :) Då är det tur att telefonerna finns :)

Nu ska jag kolla klart på CSI sen ska jag hoppa i säng. :) Kram på er

Inga kommentarer: