söndag 14 augusti 2011

Födelsedag idag

Idag fyller jag år. :)

Barnen är hos sin pappa så det blev ingen frukost på sängen :(
Men det känns som om jag klarar mig utan det.

Jag kommer ju att få träffa dem ändå. Vi ska nämligen iväg på moppeutflykt idag. Vi hade tänkt att åka till Södertälje och köpa glass men det blir till att åka till Lisma och spela minigolf istället :)


Uffe tar sonen på sin moppe och jag tar dottern på min moppe. :) Det tycker hon inte så mycket om för pappa kör mycket snabbare än vad jag gör.

Det blir en bra dag idag. Det känner jag på mig. Jag kan behöva en bra dag då de sista dagarna inte har varit på topp. Men man kan ju inte ligga på topp jämt. :)



Igår sprang de lilla midnattsloppet. Båda förbättrade sina tider från förra året men de hade oxå kortat av banan av nån konstig anledning... Stephanie hade blivit slagen av någon medtävlande ute på banan. Då börjar man ju fundera på vad det är för fel på dagens 9 åringar... Men de kom i mål båda två och de var så stolta. :)

1 kommentar:

Karolina sa...

Grattis på din dag, hoppas den blir kanoners.