lördag 6 augusti 2011

Vill bara säga

att jag mår såååå mycket bättre nu för tiden. Jag kan fortfarande bli alldeles nervös på kvällen och jag kan fortfarande helt plötsligt bara börja gråta. Även om vi ligger på stranden...

Men nu mår jag bättre. Jag åt tom en hel Åsaportion med mat igår kväll. Det var asgott :)

Utan min Uffe hade jag nog inte riktigt klarat av detta. Jag har bara lyckats att umgås med honom utan att vara nervös. Han har verkligen funnits där för mig dessa 2 veckor. :) Det är snällt med tanke på att vi faktiskt inte är tillsammans längre. Även om folk runt omkring oss tror det eftersom vi umgås varje dag. :)
I torsdags kunde jag och de bästa åka iväg och träffa en kompis med hennes barn och spela minigolf. Jag mådde bra hela kvällen. Så himla skönt. :)

Att jag sen spelade mitt livs bästa runda i minigolf gjorde ju inte saken sämre. Jag gick runt på 40 slag. Det har jag aldrig lyckats med förrut. :)

På onsdag tar jag dock sista tabletten och är barnfri så vi får se hur det går då. Ann-Sofi har lovat att komma och leka med mig om det behövs :) Men nu tar jag en dag i taget och just nu mår jag bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du åt en Åsa portion så vet jag att du måste må mycket bättre för jag vt vad en sådan portion är många kramar