måndag 1 augusti 2011

Min vecka

Har innehållit alldeles för lite sömn. Jag sover väl ca 2-3 timmar per natt, trots att jag är astrött. Jag drömmer och tänker alldeles för mycket i sömnen.

Den har även innehållit ett par svimningar, men det blir väl så när jag inte kan äta. För äta kan jag inte, jag mår illa av bara tanken av mat, lukten av mat är hemsk. Uffe bjöd mig på middag efter mitt jobb igår kött och potatis som jag älskar. Redan i hans port mådde jag illa då jag kände stekoset. Jag fick i mig 1 potatis och ½ köttbit. Jag fick dock i mig 2 bananer under dagen också.

Panikångest har jag haft, en väldigt spännande upplevelse- NOT!!!

Det är tur att jag har Uffe han har varit med mig hela veckan och stöttat mig så bra han har kunnat. Stackarn. För det var i förrns i lördags som jag verkligen berättade för honom hur jag mådde och troligtvis varför jag mådde som jag gjorde. Efter att ha berättat mådde jag bättre. Behövde väl prata med nån helt enkelt.

Men nu är det lite sämre igen. Illamående jämt. Vill kräkas men det finns ju ingenting i magen som vill upp. Vänder bara på magen med andra ord...

Så nu vet ni kanske lite mer om hur jag mår. Men jag hoppas på en snar bättring. Jag får ju barnen idag så bättre blir det ju. Iaf lite. :)

Inga kommentarer: