måndag 1 augusti 2011

Idag

har jag mått klart mycket bättre. Jag pallrade mig iväg till farbror doktorn imorse Där fick jag piller som jag skulle äta 1 gång om dagen.

Efter doktorn åkte jag, Uffe och dottern till stranden men som vanligt gick solen i moln när vi kom dit...
När vi kom hem gick dottern ut och lekte och jag la mig på soffan och somnade och sov en bra stund. När jag vaknade gick jag ut på fb och blev då uppchattad av Uffe som frågade vad jag gjorde och jag sa trot eller ej men jag är hungrig...

Han sa att jag skulle pallra mig över så skulle han laga lite mat. Jag var lite orolig för att jag inte skulle kunna äta men jodå lite makaroner och 1½ köttbit blev det men sen tog det stopp. Men nu har jag ätit iaf.

Det var precis det doktorn sa. Att med de här pillrena så kommer du kunna äta igen. :)

Nu är jag bara orolig för hur kvällen kommer att sluta. Börjar känna mig lite nere igen. Jag vill bara må bra. Varför kan jag inte få det? Jag får väl ta och ropa in dottern snart och så får vi ta och lägga oss tidigt så att inte ångesten hinner komma och ta mig ikväll igen...

Men som sagt jag mår bättre och har börjat äta igen. Alltid ett steg iaf...

Inga kommentarer: