tisdag 2 augusti 2011

Vad ska man säga?

Har precis slagit barnen i en minigolfrunda. :)

Det var mysigt. Jag önskar bara att jag kunde må lite bättre...
Vill verkligen inte må så här. Önskar bara att jag slapp jobba i nästa vecka...
Jag vill verkligen inte det.
Jag vill vara ledig ett tag till. För om jag mår så här som jag gör på jobbet så kommer det inte att gå så bra... Jag börjar ju att gråta av ingen anledning precis när som helst...

Tom på stranden idag. Jag lyckades dock att dämpa en ångestattack där mitt på stranden bland allt folk. Det var ju skönt...

Det känns dock som om jag skulle behöva äta mina tabletter 2 gånger om dagen. Jag behöver en på morgonen för att sluta må illa och kunna äta lite. Men på kvällen tar de ju slut och jag mår piss istället...

Fuck life!!! Just nu iaf.

Jag är såååå himla glad över mina barn och att de är hos mig denna vecka. :)

Inga kommentarer: