söndag 21 augusti 2011

Motion

Jag och dottern har precis varit på en 5 km promenad. Jag försökte att få henne att jogga lite men hon var för lat. Hon fick håll hela tiden enligt henne. Jag undrar hur sjutton hon klarar av att springa midnattsloppet???

Men det var skönt iaf. Den rundan vi gick idag brukar jag gå ca 3 varv på samma tid. Vi gick den på ca 43 minuter idag. Men det gör inget. Vi fick lite kvalitetstid jag och dottern.
Hon tyckte inte att det var roligt att motionera när skogen var full av blåbär så jag fick lova att vi skulle tillbaka bara för att plocka blåbär någon dag :)

2 kommentarer:

Ting sa...

Vad skönt att höra att du mår lite bättre!

Åsa F sa...

Tack fina Ting.
Jo tack jag mår bättre nu för tiden. Jag har mina upp och ner kvällar men mår som sagt bättre. :)

Att motionera gör mig mindre rastlös vilket gör att jag mår ännu bättre. :)